peker_553 Arkadaşlar pc 4 pentium 2.26 ghz 128 ekran kartı nvidia geoforce fx 5200 1024x768 bu sistemde çalışırmı cvp yazın ona göre boşuna cd almayalım.
by_meteor bnm de aynı bn korsan aldım....cok kotu...bn deistircem pcyi....bide zaten pes o kdr gzl olmamıs bnce...grafikleri tam gormen icin sadece ekran kartı deil dierleri de duzgun olmalı
erhanerhanerhan kardesım buyuk bır ıhtımalle medıumda oynarsın ben 3.06 ghz 128 ekran kartı ıle cok rahat oynadım
dozzi arkadaslar bende medium da oynayamiyorum bunun bi programi yokmu...berbat bu sekilde stadta ne seyirci var nede bi zevk alınıyo...yardımcı olurmusunz...ekran kartm 256 mb tam 1,5 gb i$lemci core2duo t5500
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: dozzi arkadaslar bende medium da oynayamiyorum bunun bi programi yokmu...berbat bu sekilde stadta ne seyirci var nede bi zevk alınıyo...yardımcı olurmusunz...ekran kartm 256 mb tam 1,5 gb i$lemci core2duo t5500 nsl poynayamıysounuz ben daha dusukte hemde goruntu kalıtesı azımsanmıyacak dercede guzel oynadım
dozzi valla low da oynuyorum stadta seyirci falan yok berbat yani...medium oynamak istiyorum medium a tıklanmıyo ekran kartındanmıdır???bilgisi olan yokmu
sari__lacivert tamamen ekran karti ile alakali bisey sisteminiz ne kadar iyi bile olsa ekran kartiniz iyi degilse low da oynamaya mecbursunuz ama ekran kartiniz kotu olupda en azindan mediumda oynamak istiyorsaniz sisteminiz iyi olmali OZELLİKLEDE*** ram'iniz cok iyi olmak zorunda e. kartina 100 - 150 ytl verip high detayda oynayabilirsiniz
hakanbasfb benimde ekran kartı 128 ram 512 yok kanka acayip kasıyo oynadığın oyundan hiçbişey anlamıyosun yani
dreamlife08 dozzi adlı arkadaşa söylüyorum kesinlikle onun bilgisayarda çalışır...ekran görüntüleri zaten o kadar iyi değil ama ne hikmetse oyunun boyutu çok büyük...sorularının cevabını belki http://www.oyuncehennemi.com adresinde bulabilirsin
Kezman_batu9 evet arkadaşlar bende 512 mb ddr400 ram ve 128 mb ge force fx 5200 ekran kartı var. oyun kasıyo amd sempron 2.6 64 bit işlemcim var.Bu kasmayı ekran kartı almadan en azamiye nasıl indirebiliriz.özellikle uzak camerada tam anlamıyla felaket kasıyo. çözümü bilen arkadaşlar varsa lütfen yorumlarını ve yardımlarını esirgemesinler. şimdiden teşekkürler. :)
bulkane Olmaz arkadaşım en fazla düşük detayda oynarsın lowda yani.Maalesef iyi bir ekran kartı şart. Kasmayı en aza indirmek için low detail,düşük çözünürlük ayarını yapıın oyunun settings dosyasından. Yine aynı yerden frame skip i açın, Vsync ı kapatın.
ugurmandas Orjinal Mesajı Yazan: peker_553 Arkadaşlar pc 4 pentium 2.26 ghz 128 ekran kartı nvidia geoforce fx 5200 1024x768 bu sistemde çalışırmı cvp yazın ona göre boşuna cd almayalım. Bu sistemde ancak 1024*768 Low detaylarda oynayabilirsiniz !
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: ugurmandas Orjinal Mesajı Yazan: peker_553 Arkadaşlar pc 4 pentium 2.26 ghz 128 ekran kartı nvidia geoforce fx 5200 1024x768 bu sistemde çalışırmı cvp yazın ona göre boşuna cd almayalım. Bu sistemde ancak 1024*768 Low detaylarda oynayabilirsiniz ! benn 3.06 ghz de 128 ekran kartında medıumda oynadım sende en az low da oynarsın