RubenMartin Arkadaşlar pes2008 de kadro ve amblemleri güncelleyen option file varmı? Bide kısaca nasıl uygulanıyordu? Eyw.
dogukano Arkadaslar acaba para puan toplanmis bi save yokmuydu yaw hazira konmak gibi oalcak ama valla pek zaman bulamiyorum oynayipta puan toplamak icin