arkadaşlar ben fece yapıyorum seve diyorum belgelerim konami pes 2008 dosyasına atıyor oyuna girip yapıyorum çıkıyorum geri giriyorum bütün herşey gitmiş kamera ayarları master lig saveleri face ler bunun nasıl çözüleceğini bilen varsa paylaşırsa sevinirim............ şimdiden teşekkürler