erhanerhanerhan pes 2008 ı yukluyorum oyunu acıyorum ama oyun acılmıyor pc reset atıyo(gerekısnımlerın cok ustundepc)sorunun ne olabılecegını bılen yada fıkrı olan ı beklıyorum
Exvision 1. Flood yapma, 2. Sorunun çözümünü bilen varsa cevap yazar zaten, 3. Konu başlığın hatalı, tek seferlik düzeltiyorum.
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: Exvision 1. Flood yapma, 2. Sorunun çözümünü bilen varsa cevap yazar zaten, 3. Konu başlığın hatalı, tek seferlik düzeltiyorum. pardon
TaskinMahmut powerın kaç watt eğer tüm sistem gereksinimleri uyuyorsa? ekran kartına yetersiz kalıyor olabilir powerın
Elik Ram'de crash oluyorsa bu sorunu verebilir. Başka bir ram takıp deneyebilirsin. Veya ram'i bir slottan çıkarıp diğer slota tak.
erhanerhanerhan sorun bıraz degısık bende oyunla pek ılgısı yok sanırım sımdı oynuyorum pc restart ettıkten sonra kendım bıdaha restart ettım ve oyuna gırebıldım