frspider arkadaşlar lig kupa yada master lig de maç yaparken forma değiştiremiyorum otomatik olarak maca giriyor lutfen bi yardım edebilir misiniz?
kanuni_serdari **bn daha pes 2008 almadım ama Master league, lig veya kupa menüsünden general settingsde strip select no ise onu yes yap seçebilirsin...**
kuruyükgemisi bendede aynısı oluyo garip ve çağ dışı bi uygulama olmuş ama belki ayarı vardır bir yerde