gs ve fener formaları olmadı denedim hata verdi.home,avaw third hiç birine import edemedim.ama diğer liglerdeki takımların formaları oldu.bizim ligin takımlarına nasıl import edebilirim.
yada edition yüklü die olmuyo mu? şu edition paketini çok beğenmiştim ama şu son günlerde zararlarını çokça görüyorum malesef:mad:
lütfen yardımcı olun...:confused: