Yine geldi leş kargaları
Uçtular uçtular...
Nasıl akıl edemedik ki korkulukları
Yan gelip yattık mı yoksa?
Kaçıramadık onları ,gitmediler
Biz de korkmadık onlardan nede olsa sadece uçuyorlardı
Ta ki gelip avcı kurşunu o pırlanta gibi kalbinden geçene kadar
Ben nerden bilirdim kargaların avcılarla ortak olduğunu
Artık korkuyoruz kömüre bulanmış kalpler dururken
Tertemiz ,gözlerinden vatan aşkı fışkıran gözlerin kapanmasından
Dağlarda, tarlalarda ATA nın bıraktığı hazineyi korurken öldüler.
Hain pusu kurbanıydı onlar,kader dediler canlarını verdiler
Yapanlar ise hazine hırsızıydı,çalamayacaklarını bilemediler
O kadar cahillerdi ki unuttular bu hazinenin yılmaz bekçilerini
Artık uyumuyorum ben ,uyutmuyor adiler,uyuyamıyorum
Abilerim,kardeşlerim ölürken
Analarım babalarım ağlamayıp VATAN SAĞOLSUN derken
Ben nasıl uyuyayım Atam? Anam,babam,arkadaşlarım,halkım bu kadar suçluyken.
Gitsem diyorum yaşıtlarım orda şehit olurken,bende olsam diyorum
Şansıma ne gelirse bir karga bir avcıda ben alayım diyorum
Ama sadece diyorum,diyorum,diyorum...
Ama beni oraya yollamazlar onu da biliyorum.
Çocuksun derler,bekçiler çocuk değil mi ?
Anan baban var derler,bekçilerin anası babası yok mu?
Dayanamazsın derler,bekçiler dayanır mı?
Senden şehit olmaz derler,peki ya bekçiler ne???
Şiir tamamiyle bana aittir lütfen başka bir yerde paylaşmayın paylaşırsanızda canınız sağolsun ne diyeyim ... =)