arkadaşlar sorun benim bilgisayarımda kesinlikle kulaklıkla alakalı,
oyun oynarken kulaklığı takınca spiker konuşmuyor iyi mi:)
çok komik birşey ama sorun sanırım kulaklıklarda stereo ya dönen sesin
surround olarak verilememesiyle ilgili heralde..
ama bu kadar saçma bişey olmaz ya ben milleti rahatsız etmeden oyun
oynayamayacak mıyım:P
herkese selamlar:D