acık söylemek gerekirse
oldukca basarılı buldum
fakat en büyük hayalkırıklıgını formation settingste oyuncuların oklar ile defans veya attack yapma konfrigasyonunu (ileri geri)özelliginin olmadıgını görünce yasadım,birde her oyuncuya atadıgımız low,medium,high defans yapabilme özelligi yok formation settingsde
bu ya gözümden kaçtı yada gercekten yok
birde ps2 de olan world tour mode ve iki kişi karsılıklı oynarken databese tutan sanırım community mode olucaktı..bu özelligi göremedim
dedigim gibi grafikler ve oynanabilirlik cok daha gercekci
ps3 de oyunu oynayan arkadaslar yazarlarsa düsüncelerini cok sevinirim
herkese iyi oyunlar