pes serisi her zaman için fifa'dan daha iyiydi...fifa 07 nin yaptığı çıkışa bişi diyemem tabi...çoğu yerden 68-69 puan alırken fifa, fifa 07 ile bir anda 80-85 puanlara çıktı...bu demek oluyorki kendini çok iyi geliştirmiş...PES serisi ise PC ye pes3 ile çıktı ve o zamandan beri hep 90-100 arası puan alıyor...demekki kendini geliştirememiş FIFA kadar :p
PES oyunlarında çok bug oluyor bir de...mesela bazı kişilerde gol atarken ses gidiyormuş...işte ne bilim ekranda kaymalar oluyormuş v.s... bunun nedeni de KONAMI'nin PC oyunu yapımcısı olmaması...adamlar konsol oyunu yapıyorlar PC oyunu değil...o yüzden çok bug oluyor PES'de...halbuki daha önce PC oyunları yapan bir firmaya yaptırsalar daha mantıklı olacak hiç olmazsa bug olmayacak oyunda...
Bir de KONAMI "space" tuşu düşmanı... :) space tuşunu kullandırmamak için elinden geleni yapıyorlar...diğer PES'ler de kullanabiliyorduk bi kaç hile ile, ama bu sefer hayallerini gerçekleştirdiler ve PES 2008'de space tuşunu kullandırtmadılar klavye ile oynayanlara :) yapamadım ben atayamadım bir türlü space tuşunu hile de işe yaramadı... :)