berkqhack Slm arkadslar belgelerım Sports Interactive\ dıe bır bolum yok yani belgelerım bos pekı ben bu face ve logoları nereye atacagım?? tessekurler
Venom Gerekli klasörleri kendin oluşturabilirsin. Örneğin; bir yüz paketini oyuna atmak için **Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\pictures\players** klasörünü kendin oluşturabilirsin.
aemreb Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez Gerekli klasörleri kendin oluşturabilirsin. Örneğin; bir yüz paketini oyuna atmak için Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\pictures\players klasörünü kendin oluşturabilirsin. evet aynen öyle ;)