S.A ARKADASLAR BUGUN PES 08'İ ALDIM" oyunu kurdum flt dosyalarını winRAR'la felan açtım oyunun simgesinde tıklıyorum hata raporu veriyor ve oyuna girmiyor resmini upload ettim burdan anlıyabilirsiniz ltfn yardım

ARKADAŞLAR KONUYU BELKİ YANLIŞ YERE AÇMI OLABİLİRİM KUSURUMA BAKAMTIN ;(