mithatkn Pes 2008 demoyu full özelliklerde oynuor idim. 3 hafta sonra garip bir şekilde kasmaya başladı. Sebep ne olabilir?
Paul Pierce demoda full özellikli nasıl oynuyodun kardeşim sorunu açıkla resim felan koy seve seve yardımcı olmaya çalışırım ;)