sertacbjk arkadaşlar pes 2008 de oyuncu deiştirirken bir cinematik bir animasyon yokmu yoksa benden kaynaklanan bir sorunmu var oyuncu değiştirdğimde altta sadece değişen oyuncuların adını veriyor o kadar :S