Ben birşey sorucam... Sevilla da başladım sistemi oturttum gol atmada fln sorun yok takım ortasahayı geçince gol pozisyonuna genellikle giriyor... Neden ortasahayı geçince dedim? defans öyle hatalar yapıyor ki aklınız durur... Rahat pozisyonda takım atağa çıkacakken topu rakip oyuncuya pas atıyor ve bu da kalemde gol e neden oluyor. adamın topla birlikte koşma ayarını , pas stilini değiştirdim ama nafile.... Palop(Kaleci) da aynı, öyle kötü dikiyor ki bir maçta onun yüzünden kalemde çok kısa süre içinde çok ve net pozisyonlar oluştu bunlardan birkaçı gol oldu (Atletico Madrid - 5 / 2 - Sevilla) bunları nasıl düzelticem?? Ben fm yi ilk defa oynamıyorum 2 sene önce başladım ama ilk defa böyle rezil bi defans gördüm...