psv ya arkadaşlar benim grafik kartı 128 MB ATI ve pes 6 yı en yüksek modda oynuyom çok hızlı ve hiç kasmıyo peki pes 2008 i low da oynayabilirmiyim???? ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ