adu Yorumu siz yapın... http://www.youtube.com/v/jcf22AsJB4o>http://www.youtube.com/v/jcf22AsJB4o type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Cesc Akinfeev'e noldu ya? :s Çok iyi ve oldukça genç bi kaleciydi. Neden bu berbat kaleci oynuoy ki? Fener maçında da belli oluyodu amatörümsü bi kaleci olduğu
adu Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Akinfeev'e noldu ya? :s Çok iyi ve oldukça genç bi kaleciydi. Neden bu berbat kaleci oynuoy ki? Fener maçında da belli oluyodu amatörümsü bi kaleci olduğu Akinfeev sakat yoksa bu kova oynamazdı zaten. Ama şunu söyliyim Akinfeev harika bir kaleci çok yetenekli gerçekten şanssız ve uzun bir sakatlık yaşıyor.
DuMAn_3 adam tek başına iki maçta puan kaybına sebep oldu helal olsun seyirciler ne küfür ediyorlardır