euro ben şimdi arkadaşlarımla 08 de maç yaparrken yama istiyo ancak yamasızlarla yapabiliyorum ne yapmam lazım?
Stefan Fredrik Yama yüklemen lazım.Resmi yama olacak.Yüklemesi çok basit zaten.C'den başka bir yere kurulu değilse oyun zaten anlatmaya da gerek yok.Bu arada resmi yamanın versiyonu nordic olacak.
Neo Konu turnuva bölümünden buraya taşınmıştır. Açtığınız konuların forumlarına dikkat edin. Yama ile ilgili her türlü şeyi açıkladık halen soru gelmesi ilginç.
semicelik ya arkadaşlar bn bi yama yükledim ekran genişledi yarısı gözüküyo ekranın ne yapmam lazım siliomm yüklüomm gene aynı oluyoo yardımm ltfenn