arkadaslar fifa'yi yukledim sorun cıkmadı ama maca girince inanilmaz hızlı oynanio mac ayarlar bolumunden slow sekmesine alinca fln hep aynı acaip hızlı goremiosn adamları hızdan ne yapabilirim fifa 2007'de de olmustu bu bi aralar bilgisayarımın mı sorunu war ozellikleri verim bu arada laptop :
proccesuar 1.86 GHz
512 RAM / 798 MHz
Windows XP / service pack 2
ekran karti : NVIDIA GeForce Go 6200
bunlar uyusuo mu?