çak iki tokat diyorsunuz ama bunu yapan bir oyuncu filan değil toplu şekilde üstüme geliyorlar :) çözdüm olayı zaten zamanla düzeliyorlar ;)
oo tek sorunum o mu transfer sezonu bir başlasın oyuncuma teklif gelsin yiyosa gönderme hemen isyan bayrağını çekiyor ve beni satılık listesine koy diyor teklifi reddedince, takım ufak olunca sorunlar çok oluyor "aston villa"