master lig ya da maça girerken siyah ekranda loading yaparken takılanları okudum ama benimki oyuna hiç girmiyor intro ekranına geleceği yerde sürekli loading yapıyor ve 10 dakika beklememe rağmen hiçbir şey olmadı. bu problemi yabancı bir forumda 1 kişi daha dile getirmiş, bu pes serisi büyük sorunlarla gelecekti biliyorduk ama en azından oyuna girebilseydik.
bu arada flt versiyonu indirdim 5.2 gb civarı.