peker_553 Arkadaşlar ekran kartım 128 lik nvidia fx 5200 sizce hangi çözünürlkle oynayayuım sizde ekran kartınızı yazıp hangi çözinürlükte oynadığınızı Yazın(yav cvp yazın neden bu sitede kimse kimseye yardımcı olmuyor 25 defa okunmuş 0 cvp)
bbugdayci valla blader bende nvidia 7600 gt var tüm çözünürlüklerde çalışıo ama 1280*1024 de oynuyom donmada yapmıo hiç
ekremhan Orjinal Mesajı Yazan: peker_553 Arkadaşlar ekran kartım 128 lik nvidia fx 5200 sizce hangi çözünürlkle oynayayuım senın ekran kartına 1024-768 çözünürlüğü iyi. EA oynanışa ağırlık vermiş bu sene grafik konusunda vasat zaten ama yıldız oyuncular gerçeğine baya benzetilmiş..