mayhemxxx buyur kardesım ama hepsıne aynı andan basman lazım LB+RB+LT bundalara Bas Top senın ayagındayken kendını yere bırakıo futbolcu ama hakemı fazla kandıramıosun hemen sarı kartı yıyosun :p
KATIRCAN_ReFLeX aynı anda :l1: :l2: :r1: tuşlarına basarsa adam kendini yere atar ancak hakem çok çakal kolay kolay yemiyo numarayı on yüzden rakip takım oyuncularına yakın yerlerde yapmaya çalış yoksa sarı kart veriyo hakem