şimdi burada bana kurulumu anlatacak detaylı 1 şekilde anlatacak birisi yokmu 3 cd lik pes 2008 var üsttede sorunu yazdım kurulumunu veya derdime cevap verecek yokmu ????
tak çalıstır değil içinde (R)Turk yazıyor bu tarz cd almış olan yükleyen birisi yardım etsin
alt kısımlara alakasız yazılar yazmayın ben üstte yardım yazdım başka seyler yazıyorsunuz
alta ya yardım edin yada bilmiyoruz
yazın bilenler yazsın sayfayı meşgul etmeyin