Demo için hazırlamış sanırım ilk önce. Tam sürüme denedim oldu. Bu arada eski mesajını düzenleyip yazabilirdin. Flood yapma bir daha.
Lig tv logosunu yaptım ve sürekli o logo çıkıyor. Demekki her lige aynı veriyor. Ya da dosya sisteminden adı değişecek. Pes'den fazla anlamadığım için bilemiyorum.