Merhaba,
Arkadaşlar forumdada birçok ekran kartı değerlendirmesi okudum ama hepsiburada'da böyle bi kart buldum aklım bunda kaldı.rakam olarak maksimum 200'e çıkabilirim. Sizce bu ekran kartı nasıl yada başka tavsiyeniz olabilir mi?
SAPPHIRE ATI HD 2600 XT ULTIMATE 256MB 128BIT DDR3 (DirectX 10) PCI-E x16 EKRAN KARTI ( 11110-08-50R )
Fiyat: 214,50 YTL

# Grafik Hızlandırma Teknik Özellikleri:
# Bellek : 256MB DDR3
# Chipset : ATI HD 2600 XT / RV630 XT
# Çekirdek Hızı : 800MHz
# Bellek Hızı : 1400MHz
# Steam İşlemcisi : 120
# Bellek Veriyolu : 128bit
# Vga Slot : Pci Express 16X
# Transistör Sayısı : 390 Milyon
# Piksel Doldurma Oranı: 12,8 Gpiksel/sn
# Texture Doldurma Oranı : 12,8 Gtexel/sn
# Bellek Bant Genişliği : 22,4 GB/sn
# Soğutma : Ultimate Heat Pipe Soğutma Sistemi
(özellikle bu kısım benm aklımı çeliyor)
3D Görüntü Kalitesi :
# Piksel Shader Versiyonu: 4.0
# DirectX : DirectX 10 SM4.0
# OpenGL : 2.0
# Bellek Optimizasyonu : Hyper Z HD
Video Kalitesi :
# Adaptive De-Interlace : Video Shader HD
# Video Hızlandırma : VC-1, H.264, DivX, WMV9, MPEG-2, MPEG-4
Görüntüleme Desteği :
# HDMI : HDMI 1.2 / Adaptör (DVI-HDMI)
# TV Out Desteği : Var - 1024x768 / 1080i
# Çift Monitör Desteği : Var - Hydravision 3
# DVI : Var. 2 adet DVI-I
# HDTV Uyumlu : Evet
# HDCP Hazır : Evet
# Dual-Link Özelliği: 2
# Doğal Görüntü Desteği : 10-bit / 1 Milyar Renk
# 3D Grafik Çözünürlüğü : 2560x1600
Kutu İçeriği :
# Sürücü Cd’si : Var
# HDTV Kablosu : Var. 7pin
# DVI-VGA Dönüştürücü : Evet
# HDMI-DVI Adaptör : Var
# Crossfire Körüsü : Var
# Valve’s Blackbox
# 3DMark 2006 – Tam Sürüm
