Exvision Arkadaşım logoları imageshack sitesine upload edip oradan forum için hazırlanan küçük tagları kopyalayarak ekle. Çarşaf gibi görünmesin logolar forumda.
KATIRCAN_ReFLeX ben hiç fm oynamadım ama belki lazım olabilecek logolar veriim dedim hangi logolar gerekiyorsa bana söleyim bende yardımcı olmaya çalışayım
Exvision Arkadaşlar bir daha uyarmayacağım. Paylaştığınız logoları bu kadar büyük ebatlarda direk link şeklinde yapmayınız.