Arkadaşlar spiker olayı tamamen ses sisteminden kaynaklanıyor.İlk aldım bende de spiker sesi çıkmıyordu fakat bir kaç yerde görmüştüm 4.1 5.1 gibi sistemlerden kaynaklanabilir diye bende 4.1 var gigabyte 965p s3 anakart ve bununda realtek ses kartı var ayarlarından 5.1 vs olan yeri stereo yaptığınızda spikerin sesi gelicektir.En azından bende oldu..