transfer döneminde transfer yapılıyor ben oyuncuyu kiralık olarak bile getirebiliyorum yapanlar iyi bilir çok zevkli,
senin takımından oyuncu isterlerse eğer tranfer bölümünden oyuncuyu apply yapman gerekio oyuncu kabul ederse (succes) oyuncu diğer takıma gidiyo yapmayauğraşmaya çalışın çok zevkli..:D