mesela ben pes2008 i full olarak aynen senin dediğin gibi düşük modda oynuyorum benimde 128 mb ekran kartı var ama oyun içerisinde en düşük ayarlarla oynadığım için ne seyirci var ne de yardımcı hakem sadece oyuncular ve hakem var bu dayetiyor tabi adı pes2008 değer dimi.