Pes 2008te full surumunde maca baslarken oyundan atıyor acaba cozumu nedir.
Bende yaşıyorum bazen aynı sorunu. Orjinal olsa da oyun sanırım sistmeden kaynaklanıyor..
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: