romaringo Arkadaşalr Logo ve orjinal forma hakkında kesin bi bilgiiz varsa burda paylaşın lütfen bende yardım arıyorum plesae..
hatean Forumda var. İndirebilirsiniz bir arkadaş sağolsun yayınlamış. Bir arkadaşta nasıl yapılacağını anlatmış... http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=93900&pagenumber=1&perpage=10 http://soccercenter.net/forum/konu/94282/full-logo-yamasina-dokumanli-anlatim-resimli-
saydam hayatımda bukadar araştırmadan acılan bir konu görmedim ... bir altda benim actıgım konudaki yamayı yükklelig isimlerin formaların vs vs hpsi düzelsin
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Arkadaşlar yabancı bir paylaşım sitesinde buldum ve sizinle paylaşmak istedim link kırık değildir.LİSANSLI OLMAYAN TÜM TAKIMLARIN FORMASI MEVCUTTUR.Formaları attım GGS ile cv_0.img dosyasının içine, çalıştı (belgerim/konami/pes 2008 deki save dosyasını silince oldu tabii) İŞTE LİNK NOT:ALINTIDIR Arkadaşlar Kurulumunu anlamayanlar için Türkçesi burda: http://uploaded.to/?id=yb4kc7 Kardeş konumda vardı ikinci link türkçe readme kurulumu tamamen anlatıyor inşallah işine yarar! ;):)