sebastian_valmont Arkadaslar Pes 2008de Oyuncuyu kontro edmiyorum, menu secimlerinde alt menuye gecmek için bastığımda 2 menu asagıya iniyor. Oyunda ise neredeyse hiç kontrol yapamıyorum ? Nasıl duzelır bu durum?
serginho47 settings e gir wait for vsync karşısındaki kutucuğu boş bırak sorun çözülecek.çözülmez ise window da oynaman gerekecek
sebastian_valmont dediğini yaptım, windowla oyuna girdim, bir sorun cıkmadı,.Sonra oyundayken tam ekran yaptım yine bir sorun cıkmadı? Acaba bu oyundanmı kaynaklanıyor? toksa bilgisayardanmı?