Arkadaşlar ben pes 2008 demoyu indirmiştim ama bilgisayarımın özelliklerinin iyi olmasına rağmen oyunda kasmalar oluyordu.Birçok arkadaşımda aynı sorun vardı pes 2008 demodan kaynaklandıgını duydum oyunun full versiyonunu oynayan arklar için soruyorum bilgisayarımın özellikleri,intel dual core 1.60 ghz işlemci,160 gb sata hdd,512 mb asus ax550 ekran kartı,1 gb ddr2 ram bu özelliklerle oyununun full versiyonunu rahatca oynuyabilir miyim?yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.