Arkadaşlar dün akşam oyunu oynama fırsatı buldum, öncelikle sizlere izlenimlerini anlatim
Artık bütün maçlar karnaval havasında geçiyor bu özelliğiyle maçlar başlayınca baya heyacanlanıyorsun seyirci desteği üst seviyede anlayacağınız
Spiker konusunda ise çok ii bir anlatım var ve bütün oyuncu ismlerini söyler
almanya ligi yok, 3 büyükler var ve orjinal
face ve formayı edit bölümünde bulunan bir özellik ile oyuna atabiliyoruz. Ama yinede çok ii olmuyor yine bize iş düştü yani
Master lig bir kaç maç yaptım ve şunu gördümki mesala gol atıyorsunuz gol atınca rakip takım risk alıyor ve kontra ataklar yapıp skoru yükseltebiliyoruz, ayrıca onlar önce geçerse top çevirip pres yapıyorlar larki oyunu kurmaya izin vermiyorlar buda gerçekçiliği baya artırmış. Master lig yeni birçok özellik eklenmiş. Deplasman ve ev sahipliğinde maçlar daha farklı oluyor evinde daha rahat maç çıkartıyorsun. Her maç sonrasında gösterdiğiniz performansa göre puan alıyorsunuz.
Oyun paslar harika olmuşken, dribling konusunda oyuncunun koşu yapmasında yapay bir koşma şekli var tek eksisi bu. Kalecin ortalarda koşarak üzerinden zıplyarak yumrukla dışa atması, maç sırasında futbolcuların tartışması, yedeklerle gol sevinci yaşamak, top kontrolleri, topuk pasları vs gibi göze çok hoş gelen enstanteler de var
Şu bir gerçekki pes2008 yeni bir futbol simulasyon anlaşı göstermekte. Kesinlikle sıkılmayacağımız oldukça keyif alınacak bir oyun.