sarikanarya1989 Evet beyler pes 2008 de böyle bi özellik konmuş kendi yüzünüzü koyabiliyorsunuz hiç deneyen arkadaşlar varmı varsa fotoları burada paylaşalım.. İlk olarak ben kendi fotomu koyayım..
ScRyedd **Peki Nasıl Koyuyorsun Kendı Yuzunu Arkadasım Anlamadım.. ? Yoksa Edıt'den Ugrasıyormusun Yapmak Icın Ondan Mı Bahsedıyorsun? Bu Arada Senınde Reklam Panolarında Sorun Var.. HERALDE :D**
romaringo ne editi arkadaşım kendi fotoğrafını yüz kısmını boyutunu ayarlayıp oyuna importluyosun ve istediğin futblcua copyle....
timotyduncan Orjinal Mesajı Yazan: romaringo ne editi arkadaşım kendi fotoğrafını yüz kısmını boyutunu ayarlayıp oyuna importluyosun ve istediğin futblcua copyle.... dostum hangı programla nasıl ımportluyoruz bılen arkadas program lınkını verebılırmı
R_CARLOSEMRE ARKADAŞLAR BU OLAY ŞÖYLE YAPILIYO ÇEKTİGİNİZ RESMİ SADECE YÜZÜNÜZ VE BOYUN OLARAK ÇEKİCEKSİNİZ. DAHA SONRA ONU BELGELERİM SAVE FOLDER 1 ATACAKSINIZ SONRA OYUNA GİRİP EDİT PLAYERA GİRİP ORDAN RESMİNİZİ GOSTERECEKSİNİZ SONRA DÜZELME YAPIP AYARLAYACAKSINIZ BYEE
tanerw sarikanarya ekledikten sonra renk tonları ile oynamanlazım çok farklı olmuş. Akşam eve gidince kendi editimi gönderirim.
sarikanarya1989 evet çok uğraşmak lazım ren tonları için ayrıca bunun bir programla alakası yok tamamen oynunun özelliği.. oyunda edit bölümünden ulaşabilirsiniz..
sarikanarya1989 Orjinal Mesajı Yazan: EMRETOR ARKADAŞLAR BU OLAY ŞÖYLE YAPILIYO ÇEKTİGİNİZ RESMİ SADECE YÜZÜNÜZ VE BOYUN OLARAK ÇEKİCEKSİNİZ. DAHA SONRA ONU BELGELERİM SAVE FOLDER 1 ATACAKSINIZ SONRA OYUNA GİRİP EDİT PLAYERA GİRİP ORDAN RESMİNİZİ GOSTERECEKSİNİZ SONRA DÜZELME YAPIP AYARLAYACAKSINIZ BYEE belgelerim save folder 1 falan kopyalamanıza gerek yok oyunun içinden zaten browse yapıyosun..
e_tokay Orjinal Mesajı Yazan: sarikanarya1989 Evet beyler pes 2008 de böyle bi özellik konmuş kendi yüzünüzü koyabiliyorsunuz hiç deneyen arkadaşlar varmı varsa fotoları burada paylaşalım.. İlk olarak ben kendi fotomu koyayım.. Arkadaşım bide kendi orjinal resmini koyarsan bi bakalım nasıl olmuş benzemişmi..?
j_guti.h14 arkadaslar pes2008 in ps3 versiyonuna nasıl yuz eklenecegini bilen var mı. tam olarak ne gerekiyoo.
AzRaEL_18 paylaşmaya gerek bence yha çünki iyi değil sadece ağız göz çeneyi yapamıosun bende sakal var yapıcam sakallarım olmuo :D:D:D komik duruo :D:D bide imikler oynamıo :D:D:DD:D:
sarikanarya1989 bence ps3 te olmaz çünkü oyundan browse yapıp makineden resim seçmen lazım ps3 te böyle bi imkanın olup olmadığını bilemiyecem..
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: sarikanarya1989 bence ps3 te olmaz çünkü oyundan browse yapıp makineden resim seçmen lazım ps3 te böyle bi imkanın olup olmadığını bilemiyecem.. Browse değil Data var. Ayrıca bir de kameradan direkt alma var. PS3 için kamera falan yok mu :D
sarikanarya1989 Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Orjinal Mesajı Yazan: sarikanarya1989 bence ps3 te olmaz çünkü oyundan browse yapıp makineden resim seçmen lazım ps3 te böyle bi imkanın olup olmadığını bilemiyecem.. Browse değil Data var. Ayrıca bir de kameradan direkt alma var. PS3 için kamera falan yok mu :D browse araştır anlamına gelir..