ghostsea Orjinal Mesajı Yazan: ai_76ers ya dosya çok büyük diyor nasıl çözeceğim "c_0.img" yi açtıktan sonra alttan "files 8000..8093" klasörünü açın en altta "flags_128x128_8092.bin" ye tıklayın biraz bekleyin gelen uyarıya "OK" deyin sonra "flags_128x128_8092.bin" üzerinde sağ tıklayıp "Replace ALL files like this one with.." e tıklayın ve rardan çıkan "flags_128x128_8092.bin" dosyasını seçin sırasıyla gelen uyarılara "Yes" ve "OK" deyin aynı işlemi "flags_64x64_8093.bin" dosyası içinde yapın. ben bu şekilde yaptıım için böyle anlattım farklı bir yolu varsa bilmiyorum
romaringo olmuyor arkadaşlar ya deniyorum ama ben oyuna giriyorum hiç bir amblem gözükmüyor ve oyundan hemen atıyor....
romaringo exvision çok teşekkürler 2. sayfadaki dikkatimi yeni çekti oldu amblemler emeğine sağlık...
canki ben yapamadım arkadaşlar biri bana ayrıntılı ya özel mesajla yada buraya yazarak bilgi verebilirmi
darkbeko hele şkr sayenizde yapabıldm wla o grafik programını ilk kullanışım bu arada :) çok saoln thnx;)
jb1903 şöyle bir sorunum var,cv_o ı game graphic studio ile açıyorum..files 8000..8093 yazıyor fakat tıkladığımda 8066 ya kadar çıkıyor,yani 8092 ve 8093 ü bulamıyorum.ne yapmalıyım??
jb1903 şöyle bir sorunum var,cv_o ı game graphic studio ile açıyorum..files 8000..8093 yazıyor fakat tıkladığımda 8066 ya kadar çıkıyor,yani 8092 ve 8093 ü bulamıyorum.ne yapmalıyım??