peker_553 Arkadaşlar fifa 08 de hangi kamerayı tercih ediyorsunuz ben brodchsat yani tv kamerasını uzaklık ve yüksekliği sıfıra çekiyom çok gerçekçi ve güzel oluyoe
real_soccer_60 Ben Dynamic'i tercih ediyorum. Çünkü sürekli pozisyonları takip edebilen hızlı bir kamera.
Fciner BENCEDE DYNAMİC DAHA İİ YÜKSEKLĞİ VE ZOM SIFIRA ÇEKİYOM HARİKA OLUYO TAVSİYE EDERİMM ŞAMPİYON FENERBAHÇEEEE