mspaint'den yapıyorsun png'leri herhalde ben öyle düşündüm yazdığında çünkü photoshop ve bu gibi yazılımlarda pek karşına çıkacağını zannetmiyorum. photohopla png olarak kaydedip dene(eğer böyle yapmadıysan) bu işi benden daha ii bilen bi arkadaşımızda muhtemelen bu sorununu çözecektir yakında :)