Sistemim p4 3.2 ati 512 ram x1550 2 gb ram var makinam iyi derecede oyunda her bolum aciliyo bitek master league oynayamiyorum lutfen yardimci olun master league aciyorum new game diyorum sonra sol alt kosede pes2008 yazisi cikiyo kabarciklar felan ama ole kaliyo yardiminizi bekliyorum tesekkur ederim...