Arkadaslar Bir kesim Arkadaslarımız oyunun HIZLI oldugunu soylemekte
bu PROBLEME bir cozumum var ancak KISMEN
EGER EKRAN KARTINIZ
ATI için : DX10!da HD2600 ve üstü DX9 için 1800 ve üstü ise
NVIDIA için : DX10'da 8600 ve ustu DX9 da 7800 ve üstü ise
PES 2008 in SETTİNGS ten FRAMESKIPI KAPAMANIZ (VSNYC ACIK KALACAK)OYUNU MAKUL DUZEYDE YAWASLATACAKTIR
ve OYNANIS DAHA GUZEL OLACAKTIR
Yukardaki kartlardan dusuk bir kartta ise High deneyin EGER Oyun cok Yawaslarsa
Medium da Denemeniz Onerilir