p4 2.8
1gb Ram
x1650pro agp
asus anakart
sistemim böyle fakat ilginç problemler var,
-çözünürlüğü 1024*768 de yapsam 1280*1024 de yapsam low ya da high hepsinde fraps 40-60 arası geziniyor.
fakat problem şu ki,oyun oynanabilecek akıcılıkta değil.ceza sahasında filan çok donuyor,driver güncelledim,catalist den ayarları performans yaptım,AA kapattım,pes settings den vsync yi kapadım,frame skipping açık-kapalı denedim ama olmuyor.
bu sistemle oyunu oynayamamam normal mi sizce?