önceki versiyonlarda save yazısı vardı ne güzel kaybedince yüklüyorduk o maçı baştan oynuyorduk :) ama artık yok malesef, maça başlamadan kaydedersiniz artık :) ben yapmıyorum ama kötü örnek olmayım oyunun zevki olmaz :) zorda kalmadıkca yapmıyorum :):)