ben ist fatihte oturuyorum yeni oyunu aldım girdim herşey çok güzel sizler bunları farkettinizmi
1-şut çekerken kameradan daha gızlı gidiyor top ve kalenin orda zor görüyorum
2-ben q yerine space ile adam değiştiyorum pes2008 böle bi özellik yok napabiliriz
3-spiker neden 3 büyüklerin isimlerinbi sölemiyor roberto carlosa gelince top bişi demiyor
4-oyun çok zevkli yüzler gerçekten resimlerdeki gibi değil ama olsun
sizlerin farkkeetğini noktalar neler..