hellsofboys **SEVGİLİ arkadaşlarım oyunu yükledim ancak açtığım vakit SİMSİYH BİR EKRAN VE MAUSE un eli çıkıyor ve öyle kalıyor.. İNTERN ve diğer arkdaşlarımdan beni bilgilendirmelerini rica ediyorum.. şimdiden sizlere teşekkür ederim..**