15Baros tamam sağol anladım reklam panolarını fln herşeyi indircemde benim fifa 08 bozuldu gökhankanın yaptığı bir popus var ya yükledim ama oyundan atıyo silip yükledim yine atıyo oyunu tamamen sildim olmuyo ne yapmalıym sen bilirsinnn:D
sedat_gencfb cangele knka sana sorularım olucak :D şey bu fileler cm ile ekliyeceğiz demi ? ve cm ile eklersem alican arkadaşın yaptığı tsl oyuncu düzenlemesi yamasıyla uyarmı? ve stadyum yaması ile uyarmı bu fileler ? :D:D
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: sedat_gencfb cangele knka sana sorularım olucak :D şey bu fileler cm ile ekliyeceğiz demi ? ve cm ile eklersem alican arkadaşın yaptığı tsl oyuncu düzenlemesi yamasıyla uyarmı? ve stadyum yaması ile uyarmı bu fileler ? :D:D evet fileleri cm ile ekleyecen fileler evet stadyum yamasıyla uyuyor alicanın updateyle uyar(ama her şey olaabilir bildiğim kadarıyla oyunculara dokunmayınca bişey olmuyo)
cangele9 http://rapidshare.com/files/79611824/sakaryaspor.cmp.html sakaryaspor patch yayında:D ss ler:
sedat_gencfb knkam bu yaman çok güzel olmuş saolda ya bu file yamasını ekledim ben deişen bişey olmadı belgeelrimi silip yükledim ölede olmadı normal yükledim gine olmadı her yamayı cm den güzelce atıom bunu nieyse attıktan sonra deişen birşey olmuyor.
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: sedat_gencfb knkam bu yaman çok güzel olmuş saolda ya bu file yamasını ekledim ben deişen bişey olmadı belgeelrimi silip yükledim ölede olmadı normal yükledim gine olmadı her yamayı cm den güzelce atıom bunu nieyse attıktan sonra deişen birşey olmuyor. ya kanka onda yanlışlık olmuş lokavencin fileleri sizde yüklü değil onun için olmadı o yamayı siliyim;)
cangele9 şimdilik çimleri yama olarak vermiyorum arkadaşlar öyle bi resim atıyorum beğenecekmisiniz diye:D
cangele9 evet çim yamamı sunuyorum yanlız yama setup halinde değildir.çimleri monkey dragon seriesle yükleyeceksiniz.2 çeşit çim var istediğinizi kurun oynayın. http://rapidshare.com/files/83450247/turf.zip.html
cangele9 valla bilemem ki hiç sorun çıkan yok bu zamana kadar sitede ekleme dökümanları var yalış ekliyorsan bilemem:(