:confused: sımdı ali samiyen stadını ındırdım bilgisayara oyuna giriyorum acılmıyor hata raporu verıyor bunu yapan arkadaşlar hata verırse unısstal bat dosyasınından silin düzelir diyor yaptım ama oyun hala hata ıletısı verıyor acılmıyor napacam bılen varsa yazsın teşekkürler.07