ilkeryilmaz21 fm genie scout ana sayfasında programın 18 kasık pazar günü çıkacağını açıkladı herkese hayırlı olsun
thecarb ayın 18inde çıkacaktı, ama site cortlamış durumda şuan.. Biri indirdiyse biyerlere yüklese ya..
minanc arkadaşlar en son genie'nin bir forum da 18.11.2007 'de yazdığına göre database okumasının kolay olamadığı ile ilgili bir sorun olduğunu ve bunun 2-3 gün daha alabileceğini söylüyor sanırım...İşte resmi http://img444.imageshack.us/img444/5372/geniefintc0.jpg
minanc bir de sanırım yine aynı forumda scoutun patch 8.0.1 beta 2 de geliştirildiğini ve test edildiğini bu yüzden 8.0.0 üzerinden çalışmıyacağını söylüyor.işte resim.. http://img260.imageshack.us/img260/2894/genieworkwj7.jpg
LovelyGhost genie.fm sitesine girilmiyor acaba sitenin yöneticilerine mail atma imkanı olan varmı? ne olmuş bitmiş kaç gün geçti üstünden bırakın scout cıkmasını site bile açılmıyor dogru düzgün. ne oldugunu bilen varmı acaba?
wayy Arkadaşlar beta sürüm olarak çıktı...buyrun buradan bakın.. http://soccercenter.net/forum/konu/97290/Fm-Genie-Scout-2008-Beta-Surumu-Cikti.
ahmettas64100 http://www.fmscout.com/page.php?al=fm_genie_scout_2008 bu adreste var ama ben çalıştıramadım