Venom **Ekran kartın yeterince iyi değildir.** *Başlığa sadece içerikle ilgili bilgi vereceksin, tüm konuyu başlığa yazmana gerek yok. Düzenledim, bir dahakine daha dikkatli olursan sevinirim.*
maximusss bende kı kart asus 256 lık vede ben lowda oyunu mukemmel oynabılıyom aldıgım oyun korsan nasılkı cozunurlukte sıkıntı oluyor ve yamaıle gıdıyorsa bu detaıl levelındede benım secememem de baska bır sıkıntı var banasecme ıznı vermıyo bılgısayar secıpte acıp oynayamıyom demıyorum anladınmı bunun bence bır yaması olmalı kartımda bılgısayarımda bu oyunun gereksınımlerıne uyuyo
adjika tum cozunurluklere ayarlıyabılırsın iste yama http://rapidshare.com/files/64393690/PES_2008_Final_Widescreen_Resolution_fixes.rar
c10trol Orjinal Mesajı Yazan: adjika tum cozunurluklere ayarlıyabılırsın iste yama http://rapidshare.com/files/64393690/PES_2008_Final_Widescreen_Resolution_fixes.rar arkadşlar benm sistemim Intel Pentium D 3.00 GHZ 1 gb ram Geforce 7600 GT sizce bir sorun çıkarmı.?
Astronomy Orjinal Mesajı Yazan: maximusss bende kı kart asus 256 lık vede ben lowda oyunu mukemmel oynabılıyom aldıgım oyun korsan nasılkı cozunurlukte sıkıntı oluyor ve yamaıle gıdıyorsa bu detaıl levelındede benım secememem de baska bır sıkıntı var banasecme ıznı vermıyo bılgısayar secıpte acıp oynayamıyom demıyorum anladınmı bunun bence bır yaması olmalı kartımda bılgısayarımda bu oyunun gereksınımlerıne uyuyo Canım kardeşim, ekran kartın yeterince iyi olmadığı için diğer ayarları seçemiyrosun. Yani olay tamamen senin sisteminle alakalı. Arkadaşın önerdiği çözümle diğer detay seçeneklerini aktif hale getirebilirsin fakat sonuç sadece oyunun açılmaması olacaktır.