junkchanser suanda 8.0.2 icin oyun acan varmı warsa yazarmısınız ve nasıl giriceğimi sölermisiniz ... hamachi chatten yazısıırız bilgileri weriseniz
kazzer52 slm beyler herksi bekliyorum. Ağ adı: fm08-8.0.2-kazzer şifre : fm08 online olduğum saatler: perşembe saat 20:00'den sonra-cumartesi full beklerim..
talatduran millet size samimi söylüyorum beni daha yenen çımadı FM de ben fenerbahçeyim isterseniz brezilya milli takımını alın yine yenemezsiniz öle bi taktiğim varki elimde abartmıyorum gerçekten ciddiyim yenen olursa bende fm yi bırakacağım msn adresim genc_fenerli_eren@hotmail.com buyrun beqliyorum
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: talatduran millet size samimi söylüyorum beni daha yenen çımadı FM de ben fenerbahçeyim isterseniz brezilya milli takımını alın yine yenemezsiniz öle bi taktiğim varki elimde abartmıyorum gerçekten ciddiyim yenen olursa bende fm yi bırakacağım msn adresim genc_fenerli_eren@hotmail.com buyrun beqliyorum Ben bu kadar iddialı olma derim. ;) Ekledim seni, maç yapmak isterim.
ademsamsunlum arkadaslar herkesı beklerım cogu zaman sabahları harıc acıogım Ağ Adı:ArSeNaL-AdEm şifre:123
sergley ya beyler ben boyleyarım yamalak oynmaktan bıktım en bastan soz verdıyom mılete sonra yok falan dıyor ondan benımle hic karıyerı bırakmadan oynamak ısdteyen varsa msn adresımı eklesın msn: tug.kan@hotmail.com
FMkopat Bu da benden 8.0.0 olanlar için. ***Arkadaşlar Lütfen Hepsine Birden Katılmayın Sonra Doluyor.*** FMkopatlar FMkopatlar2 FMkopatlar3 FMkopatlar4 FMkopatlar5 Şifreler: 123